مشاوره روانشناسی تلفنی با کمترین هزینه!

مشاوره روانشناسی تلفنی

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

مشاوره روانشناسی تلفنی با کمترین هزینه!

امروزه یکی از پرطرفدارترین شاخه های مشاوره بین محصلان این رشته و مردم، مشاوره روانشناسی محسوب می شود. چنان که بسیاری از افراد برای رفع مشکلات روحی و روانی خود به این دسته از افراد مراجعه می کنند و روش های مختلفی همچون مشاوره روانشناسی تلفنی دارد.

درواقع باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت زمان، بسیاری از افراد به دنبال راه هایی هستند که مشاوره روانشناسی را بدون مراجعه به مراکز مربوطه دریافت کنند. به همین دلیل از مشاوره تلفنی شبانه روزی در زمینه روانشناسی بسیار استقبال می کنند.

در این رابطه باید بدانید مشاوره تلفنی در حوزه روانشناسی انواع مشاوره ها را شامل می شود و مزایای بسیار زیادی دارد.

در ادامه خواهید خواند:

خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره روانشناسی اجتماعی

مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان

مشاوره تلفنی خانواده

مزایای مشاوره تلفنی روانشناسی

خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی

تماس با بهترین متخصصین با کمترین هزینه

۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰

امروزه باتوجه به شرایط و سبک زندگی باید گفت که درصد بسیاری از افراد به مشاوره روانشناسی در حوزه های مختلف نیاز دارند. چنان که این بخش از مشاوره تمامی مسائل رفتاری و روحی افراد را تحت پوشش قرار می دهد و مشاوران در این حوزه برای بهبود شرایط روحی افراد راهکارهای بسیاری را ارائه می دهند.

علاوه بر این باید بدانید از آنجا که نیاز افراد به مشاوره روانشناسی زیاد است و احتمال دارد که برای مراجعه به مراکز مشاوره فرصت کافی نداشته باشند، شرایطی تحت عنوان مشاوره تلفنی روانشناسی با موبایل به صورت شبانه روزی برای مردم فراهم شده است.

حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که مشاوره تلفنی 24 ساعته تمامی خدمات مشاوره روانشناسی حضوری را به افراد ارائه می دهد یا خیر؟ در این رابطه باید بدانید خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی با حضوری تفاوت چندانی ندارد.

چنان که در ادامه به چند مورد از حوزه های اصلی مشاوره تلفنی روانشناسی اشاره می کنیم.

مشاوره روانشناسی اجتماعی

یکی از خدمات اصلی مشاوره روانشناسی آنلاین در قرنطینه در حوزه روانشناسی اجتماعی است. زیرا در این روزها بسیاری از افراد در روابط اجتماعی خود دچار افسردگی شده اند و عواقب بسیاری در انتظار آن ها خواهد بود.

به همین دلیل در مشاوره روانشناسی اجتماعی به صورت تلفنی خدمات بسیاری در این زمینه به مردم ارائه می شود.

در این مشاوره راهکارهایی را به افراد آموزش می دهند که با استفاده از آن ها روابط اجتماعی خود را بهبود بخشند و در ارتباط با همکاران، دوستان و اطرافیان دچار مشکل نشوند.

مشاوره تلفنی روانشناسی کودک و نوجوان

یکی دیگر از خدمات قابل توجه مشاوره روانشناسی به حوزه کودک و نوجوان مربوط می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که احساس می کنید کودک شما دچار مشکلات روحی شده است بهترین راه پیش روی شما دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی 24 ساعته محسوب می شود.

چنان که در مشاوره تلفنی روانشناسی کودک و نوجوان تمامی مشکلات روحی مانند استرس، اضطراب، افسردگی، اختلال خواب، کاهش اعتماد به نفس، ترس وغیره توسط مشاوران متخصص بررسی خواهد شد.
سپس راهکارهای مفیدی را در این زمینه به خانواده ها ارائه می دهند که مشکلات روحی فرزندان خود را در زمانی کوتاه برطرف کنند.

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره تلفنی روانشناسی خانواده

مشاوره تلفنی خانواده یکی دیگر از شاخه های مشاوره روانشناسی محسوب می شود که امروزه در جوامع مختلف بسیار حائز اهمیت است.
زیرا در این بخش از مشاوره به تمامی مشکلات روانشناسی خانوادگی از جمله ارتباط نامناسب والدین و فرزندان، مشکلات زناشویی، مشکلات رابطه جنسی زناشویی و بسیاری از موارد دیگر رسیدگی می شود.

اگر به صورت تلفنی با مشاوران متخصص ما در نوا مشاور ارتباط برقرار کنید این مشاوران تمامی مشکلات خانوادگی شما را تحلیل می کنند و سپس راه حل های مناسب را به شما ارائه خواهند داد. به طوری که با دریافت مشاوره تلفنی خانواده شرایط روانی خانواده شما در سطحی ایده آل قرار می گیرد.

علاوه بر آنچه تا بدین جا گفته شد باید بدانید خدمات مشاوره روانشناسی به صورت تلفنی به همین موارد ختم نمی شود. زیرا تمامی خدماتی که در مشاوره حضوری دریافت می کنید نیز در این مشاوره به شما ارائه خواهد شد.

حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که تفاوت مشاوره روانشناسی تلفنی 24 ساعته با مشاوره روانشناسی حضوری چیست؟ بنابراین در ادامه با ما همراه باشید که با مزایای مشاوره تلفنی هوشمند آشنا شوید.

مزایای مشاوره تلفنی روانشناسی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، بسیاری از خدمات زندگی با استفاده از امکاناتی ارائه می شود که نیاز به مراجعه حضوری نباشد. چنان که مشاوره تلفنی شبانه روزی یکی از این خدمات بی نظیر محسوب می شود.

در این رابطه باید بدانید مشاوره آنلاین شبانه روزی یا تلفنی نسبت به مشاوره حضوری مزایای بسیاری دارد. به طوری که از جمله این مزایا باید به موارد زیر اشاره شود.

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای مشاوره روانشناسی به صورت تلفنی این است که علاوه بر خدمات رسانی به ایرانیان داخل کشور، همان خدمات به خارج از کشور نیز عرضه می شود. زیرا برای بسیاری از ایرانیان خارج از کشور امکان مراجعه حضوری به برخی از مشاوران متخصص در ایران وجود ندارد.

به همین دلیل مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور بسیار ارزشمند محسوب می شود. چنانکه تنها با یک تماس تلفنی در زمینه مورد نیاز خود از مشاور مورد نظر مشاوره دریافت می کنید.

دریافت مشاوره روانشناسی در کوتاه ترین زمان

آیا از آن دسته افرادی هستید که به مشاوره روانشناسی نیاز دارید، اما زمان کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره را ندارید؟ به هیچ عنوان جای نگرانی نیست.

با دریافت مشاوره تلفنی 24 ساعته علاوه بر اینکه مجبور به صرف زمان زیادی نیستید، حتی در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می شود.

در این شرایط برای مراجعه به مراکز مشاوره مجبور به تحمل ترافیک خیابان ها و طی مسیر طولانی نخواهید بود و تنها با یک تماس تلفنی در منزل، بهترین مشاوره را در رابطه با مشکل خود دریافت می کنید. همچنین با استفاده از مشاوره آنلاین شبانه روزی دیگر در مراکز مشاوره معطل نخواهید شد.

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره تلفنی، پشتیبان افراد دارای ناتوانی جسمی

جالب است بدانید به همان اندازه که افراد سالم با مشکلات روحی دست و پنجه نرم می کنند؛ افراد دارای ناتوانی جسمی نیز به مشاوره روانشناسی نیاز دارند. حتی در مواردی مشاهده می شود که این افراد در روابط اجتماعی خود بسیار دچار مشکل می شوند و مشاوره روانشناسی برای آن ها اهمیت بیشتری دارد.

به همین دلیل مشاوره تلفنی شبانه روزی برای افراد دارای ناتوانی جسمی یکی از بهترین فرصت ها محسوب می شود. زیرا این افراد از نظر رفت و آمد و مراجعه حضوری به مراکز مشاوره نیز دچار مشکل هستند. بنابراین با دریافت مشاوره تلفنی بدون هیچ گونه آزردگی خاطر مشکل آن ها برطرف خواهد شد.

مشاوره تلفنی مناسب برای رفع خشونت های خانگی

آیا تا به حال با موارد خشونت خانگی مواجه شده اید؟ آیا می دانید امکان مراجعه به مراکز مشاوره برای افرادی که در این شرایط قرار می گیرند، وجود ندارد؟ در این حالت مشاوره تلفنی بهترین راهکار است.

افراد با تماسی محرمانه مشکل خود را با مشاوران در میان می گذارند و راه حل دریافت می کنند.

اما اگر این افراد بخواهند به صورت حضوری به مراکز مشاوره مراجعه کنند ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوند. بنابراین باید گفت مشاوره روانشناسی تلفنی کمک بزرگی برای افراد در شرایط خشونت خانگی محسوب می شود.

انعطاف زمانی در مشاوره تلفنی

یکی دیگر از مزایای قابل توجه مشاوره تلفنی این است که انعطاف زمانی وجود دارد. چنان که اگر شما به صورت حضوری به مراکز مشاوره مراجعه کنید ممکن است زمانی را برای شما در نظر بگیرند که نتوانید مشاوره دریافت کنید.

به همین دلیل باید بدانید با دریافت مشاوره تلفنی دیگر نگران زمان دریافت مشاوره نخواهید بود. زیرا هر زمانی از شبانه روز که فرصت داشته باشید، مشاوره به صورت تلفنی به شما ارائه می شود. در این رابطه باید بدانید این مزیت مشاوره تلفنی برای افراد شاغل بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

در نتیجه…

امروزه همه افراد به دنبال شرایطی هستند که خدمات مورد نیاز خود را بدون صرف انرژی و زمان زیاد دریافت کنند. به همین دلیل امکان مشاوره روانشناسی تلفنی برای رفاه و راحتی مردم فراهم شده است.

به طوری که در مشاوره روانشناسی به صورت تلفنی خدماتی مانند مشاوره تلفنی خانواده، کودک و نوجوان، اجتماعی وغیره به افراد ارائه می شود.

همچنین باید بدانید مشاوره تلفنی روانشناسی مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری از نظر زمان، مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور، مشاوره برای افراد دارای ناتوانی جسمی وغیره دارد. بنابراین اگر به مشاوره نیاز دارید و زمان کافی برای آن ندارید، به برقراری ارتباط تلفنی با مشاوران بپردازید.

با برقراری تماس تلفنی با مشاوران متخصص ما در نوا مشاور از بیش ترین و بهترین خدمات در رابطه با مشکلات خود بهره مند خواهید شد. ضمن اینکه در نوا مشاور امکانات مشاوره آنلاین شبانه روزی وجود دارد و از نظر زمان و هزینه نیز دچار مشکل نخواهید شد.

شماره تماس نوا مشاور

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

مشاوره روانشناسی تلفنی با کمترین هزینه!

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره