پوزیشن مناسب برای ارضای مردان در رابطه

شناخت پوزیشن ها مهم در رضایت جنسی مردان در رابطه

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

پوزیشن مناسب برای ارضای مردان در رابطه

رابطه‌ی جنسی می تواند نقش مفید و قطعا موثری در تحکیم بنیاد خانواده‌ و تمایل طرفین برای ادامه‌ی زندگی داشته باشد. همانطور که در مقاله بهترین پوزیشن برای ارضا زنان اشاره شد اگر به هر دلیلی مرد یا زن در رابطه ارضا نشود ممکن است با خود تصور کند که به اندازه کافی جذاب نیست و یا در رابطه عملکرد خوبی ندارد که نتیجه آن کاهش اعتماد به نفس و در نهایت سرد شدن نسبت به رابطه جنسی است. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین پوزیشن برای ارضا مردان خواهیم پرداخت.

داشتن اطلاعات کافی در رابطه بهترین پوزیشن ارضا مردان، استفاده از روش‌های متفاوت و ایجاد تنوع در رابطه ی جنسی می تواند به شما زندگی شاداب و رضایت بخشی را ارائه دهد. از جمله روش های تحریک همسر عبارتند از:

  • کشف امیال جنسی مورد توجه برای تحریک بیشتر مردان 
  • داشتن ظاهری زنانه برای تحریک هرچه بیشتر مردان
  • ماساژ
  • پیش قدم شدن برای رابطه جنسی
  • رعایت بهداشت
  • تحریک نقطه جی

آگاهی از انتخاب پوزیشن مناسب

شناخت بهترین پوزیشن برای ارضای مردان به رفع نیازهای جنسی آنان کمک می کند. برطرف کردن صحیح نیاز های جنسی همسران در زندگی زناشویی می تواند تمام انرژی جنسی مردان را تخلیه کند و در نتیجه زندگی شادتر توام با رضایتمندی برای آنان به همراه داشت باشد؛ علاوه بر این روابط جنسی صحیح به تحکیم بنیان خانواده ها کمک کرده و به این طریق مانع از روابط خارج از حیطه‌ی خانواده می شود.

در بلاگ نوا مشاور بخوانید: نقاط تحریک پذیر بدن مردان را بشناسید.

آیا رابطه جنسی رضایت بخش باعث بهتر شدن اخلاق مردان می شود؟

همانطور که می دانید اساس و پايه‌ی زندگي مشترك، احساس آرامش زن و مرد با یکدیگر است و بدون شک داشتن یک رابطه جنسی مطلوب در این رضایتمندی اثرگذار است، از طرفی عامل پیشگیری‌کننده از تنش‌ها و بداخلاقی‌ها، کاهش تنش‌های عصبی و درمان بد خلقی ها است. بسیاری از اختلاف‌ها و فاصله‌های ایجاد شده میان همسران، ریشه در مشکلات یک رابطه‌ی جنسی صحیح دارد.

بنابراین می توان چنین اذعان داشت که بین اخلاق و رابطه ی جنسی یک ارتباط دو طرفه وجود دارد که گاهی حتی تا جایی پیش می رود که برخی ممکن است مشکل زمینه ای خود را فراموش کرده و مشکلات خود را بد اخلاقی های همسر عنوان کنند. حال آن که این بد خلقی ها ریشه در مشکلات رابطه جنسی داشته و به علت عدم توانایی در بروز آن، تشدید شده و اخلاق فرد را تغییر داده است.

شناخت نقطه ی جی (G) در آقایان و روش تحریک آن 

شاید شما نیز درمورد نقطه ی جی و نحوه ی تحریک آن برای ارضا شدن زنان چیزهایی را شنیده اید اما آیا می دانستید نقطه ی جی در مردان نیز وجود دارد؟ نقطه ی جی که برگرفته از اصطلاح انگلیسی G-spot است و بعضی نیز به آن نقطه‌ی پی نیز می گویند چرا که مربوط به غده‌ی پروستات است.

نقطه ی جی(G) در مردان در ناحیه ی پروستات است که در فاصله ی بین مقعد و ناحیه ی انتهایی بیضه ها قرار دارد. این فاصله که حدودا 4 تا 5 سانتی متر است میاندوراه یا پرینه نیز نامیده می شود. برای رسیدن به این نقطه تنها راه آنال است. چنانچه همسرتان تمایل به انجام این کار دارد می توانید به روش زیر این نقطه از بدن همسرتان را به درستی تحریک کنید.

توجه کنید که ابتدا به خوبی ناخن های خودتان را کوتاه کنید چرا که هدف شما از این کار تحریک و لذت بیشتر همسرتان است البته می توانید از دستکش نیز برای انجام این کار استفاده کنید.

  • ابتدا به ماساژ بدن همسرتان بپردازید و با او در این باره صحبت کنید.
  • در حین صحبت کردن به آرامی قسمت اسفنگتر مقعد یا عضلات ورودی مقعد را بمالید.
  • در حین مالش عضلات ورودی مقعد با همسرتان درمورد چگونگی این عمل صحبت کنید.
  • در حین صحبت کردن به آرامی انگشت خود را وارد کرده و چیزی حدود 2.5 تا 7.5 سانتی متر داخل شده و هنگامی که برجستگی را احساس کردید متوجه می شوید که به پروستات رسیده اید پس به آرامی و بدون کوچکترین خراش به مالش این قسمت (نقطه ی جی) بپردازید.

توجه کنید که در حین انجام این کار از مالیدن دیگر قسمت های دستگاه تناسلی همسرتان غافل نشوید تا لذت بردن را برای او به حداکثر ممکن برسانید. استفاده از این روش را در پوزیشن های متفاوت امتحان کنید تا بهترین حالت را برای تحریک پذیری بیشتر پیداکنید و به این طریق در رساندن همسرتان به اوج لذت جنسی نقش فعالی داشته باشید.

در صورتیکه کوچک ترین نارضایتی در شوهر خود مشاهده می‌کنید با او صحبت کنید تا شما را راهنمایی کند و اگر بی فایده بود بهتر است با یک مشاور جنسی در این باره صحبت کنید. شما می توانید برای دریافت مشاوره جنسی در هر ساعاتی از شبانه روز با مشاوران نوا مشاور تماس بگیرید.

 

روش های تحریک مردان چیست؟
کشف امیال جنسی مورد توجه برای تحریک بیشتر مردان (و همچنین زنان)، داشتن ظاهری زنانه برای تحریک هرچه بیشتر مردان، ماساژ، پیش قدم شدن برای رابطه جنسی، رعایت بهداشت و تحریک نقطه جی

چرا باید نقاط حساس بدن مردان را بشناسیم؟
برطرف کردن صحیح نیاز های جنسی همسران در زندگی زناشویی می تواند تمام انرژی جنسی مردان را تخلیه کند و در نتیجه زندگی شاد تری را برای شما رقم زده و با احساس رضایت مندی از زندگی همراه باشد.

آیا کیفیت رابطه جنسی بر روی اخلاق مردان تاثیر گذار است؟
بدون شک یکی از عوامل اصلی احساس رضایت از زندگی، رابطه جنسی مطلوب می باشد.

در موارد مشکلات جنسی باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟
می توانید از دانش و تجربیات یک سکسولوگ، اورولوژیست و یا یک مشاور جنسی بهره ببرید.

 

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

پوزیشن مناسب برای ارضای مردان در رابطه

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

32 دیدگاه دربارهٔ «پوزیشن مناسب برای ارضای مردان در رابطه»

  1. وقتی خانمی میاد اینجا از مشکلش میگه ، شعور داشته باشید و درست جواب بدید ، بی تربیتی و حماقت حدی داره
    اگر اینهمه وحشی هستی برو با آدم‌های دورو برت و خانوادت سکس کن نه با زن مردم

  2. من شوهرم خیلی سرده ماهی یک رابطه داره باهام هرچی آرایش میکنم لباس قشنگ می پوشم هیچ فایده ای نداره

  3. منو همسرم میخوایم برای بار دوم باهم رابطه داشته باشیم التش میخوابه و باز بلند میشه و ب ۳۰ ثانیه نمیرسه دوباره میخوابه
    ولی قبلا همچنین مشکلی نداشته

    1. همسرتون یا مشکل جنسی دارند یا به‌اندازه کافی با بدنتون تحریک نمیشن و فقط از طریق دخول تحریک میشن دلیل دیگشم‌میتونه استفاده از اسپری تاخیری یا امسال اینجور وسایل باشه

  4. سلام
    شایددوران مجردی خودارضایی کرده وآب کمرش کم شده.
    بهتره هرهفته نوره (یا واجبی ) بزنه به موهای اطراف آلت و پشتش تاتحریک بشه و خودش التماس کنه.
    سراغ دارم که کسی اینطوربود و نیمی ازپایین تنه را نوره میزدهرهفته تااینکه تغییر کرد.
    بااینکه بوی بدی داره ولی بوی بد نوره خاصیت داره برای تحریک پذیری و تمیزی و لذت از اندام

  5. سلام وقت بخیر ۲۴ سالمه و ۱ ساله ازدواج کردم شوهرم دیر به دیر باهام رابطه برقرار میکنه و زود انزالی داره مثلا هر ۱ ماه یه بار یا هر ۳ ماه یه بار با هم رابطه داریم😐

    1. به نظرم باید باهم صحبت کنین در این مورد کە ایشون نه تنها در مورد موارد عرف در جامعه در مورد ارضا کردن و تکمیل شراکت جنسیش مسٶله و اینکه باید حداقل هفته‌ای یکبار با شما معاشعه داشته باشه، حتی اگر شده با نوازش و سکس دهانی.

  6. سلام وقت بخیر ۲۴ سالمه و ۱ ساله ازدواج کردم و شوهرم دیر به دیر باهام رابطه برقرار میکنه مثلا هر یک ماه یه بار یا ۳ ماه یه بار

    1. وقتی محل نمیزاری کم کم دلسرد میشه این رفتار ممکن است طی چند سال بوجود آمده باید خودتو اصلاح کنی و غرورت روبزاری کنار و بخیل نباشی

  7. همسرم از دیروز تاالان هرچقدر تلاش کردم ارضا نمیشه هم پوزیشن های مختلف وهم رابطه دهانی امتحان کردیم اما ارضا نمیشه حس میکنم دیگه براش جذابیتی ندارم و مشکل از منه خانوم هستم

    1. بعضی وقتها مردها به دلیل خستگی بسیار دیر عمل ارضا برایشان پیش می آید… امیدوارم در زمان های دیگر لذت بیشتری ببرید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره