مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل و مزایای آن

مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل و مزایای آن

امروزه در مقایسه با گذشته افراد بیشتر درگیر کار و مشکلات زندگی هستند و کمتر فرصت می کنند برای خودشان وقت بگذارند. مسائل مختلف ممکن است باعث شود افراد از لحاظ روحی دچار مشکلاتی شوند اما فرصت رسیدگی به روح خود را نداشته باشند.
اضطراب، استرس، افسردگی، بی انگیزگی، بی خوابی، حواس پرتی، عدم تمرکز، بی هدفی، مشکلات زناشویی، مشکلات خانوادگی، مشکلات تربیتی کودک و نوجوان و … از جمله این موارد هستند.

خوشبختانه برای این افراد نیز راه حلی داریم. این روزها اکثر افراد گوشی تلفن همراه دارند و اگر به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به روانشناس برای ایشان فراهم نیست، به راحتی و در کمترین زمان، می توانند از مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل بهره ببرند و برای حل مشکلات خود، قدمی بردارند.

مزایای مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل

برای افرادی که از گفتن مشکلات خود خجالت می کشند، مفید است.

نیازی نیست برای رسیدن به روانشناس ساعت ها در مسیر باشید.

برای افرادی که در شهرها و روستاهایی زندگی می کنند که امکان مراجعه حضوری به روانشناس ندارند، دسترسی به روانشناس را آسان تر کرده است.

مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل

روانشناسی خانواده

در هر خانواده ای ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که باعث آزردگی افراد خانواده شود. هر مشکلی راه حلی دارد و می توان با کمک متخصص این حوزه آن را حل و فصل کرد. گاهی اوقات مشکلات خانوادگی را باید از بیرون نگاه کرد تا بتوان برای حل آن قدمی برداشت.
اگر فرصت مراجعه حضوری به روانشناس را ندارید و یا به هر دلیل نمی توانید به صورت حضوری با مشاورین خانواده صحبت کنید، بهترین راه بهره بردن از مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل است. شما می توانید از این طریق مشکلات خود را با متخصص این حوزه در میان بگذارید و برای حل آن از مشاور راهکار بخواهید.

آیا شکاک بودن همسر قابل درمان است؟

چطور می توان تاثیر دخالت خانواده ها را در زندگی کم کرد؟

چگونه  صمیمت بین زن و شوهر بیشتر می شود؟

با مرد بی مسئولیت چطور باید برخورد کرد؟

مشاوره مشکلات زناشویی

رابطه صحیح عاطفی و جنسی بین زن و شوهر اساس یک زندگی با کیفیت و با آرامش است. زن و مرد هر دو نیازهایی دارند که اگر به این نیازها بی توجهی شود، ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی زناشویی شود.  رابطه جنسی با کیفیت، یکی از مهمترین مسائلیست که به افزایش صمیمت بین زوجین کمک می کند.

زن و مرد برای بهتر شدن رابطه جنسی، باید تلاش کنند، انتظارات خود را به همسرشان بگویند و با همسرشان درباره رابطه جنسی، صحبت کنند.

سعی کنید برای افزایش صمیمت بین خود و همسرتان روش های مختلفی را امتحان کنید و اگر اختلافی بین شما و همسرتان رخ داد، این مشکل را بی اهمیت جلوه ندهید تا شکاف عاطفی بین شما و همسرتان ایجاد نشود.

اگر در زندگی زناشویی دچار مشکلاتی شده اید و نمی دانید برای حل این مشکلات باید چه کار کنید، از مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل کمک بگیرید تا بتوانید صمیمیت و آرامش را به خانه خود برگردانید.

اگر در رابطه جنسی با همسر خود دچار مشکل شده اید و به هر دلیل از رابطه لذت نمی برید، می توانید مشکلات خود را به طور واضح با مشاورین ما در میان بگذارید و راهکارهای منطقی و عملی برای حل مشکل را از کارشناسان این حوزه بخواهید.

اگر تمایلات جنسی مرد و زن باهم فرق داشته باشد، یکی گرم و دیگری سرد باشد، باید چه کار کرد؟
چطور نیاز هر دو نفر برطرف شود؟

برای درمان دیر انزالی چه کار باید کرد؟

چگونه می توان خانم را به ارگاسم رساند؟

نشانه های رسیدن به اوج لذت جنسی در خانم چیست؟

من نیاز  دارم به صورت فیزیکی و کلامی همسرم بهم ابراز علاقه کنه اما این کار رو نمی کنه، چیکار کنم؟ چطور این مساله رو بهش بگم؟

مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل

روانشناسی کودک و نوجوان

بچه ها از زمانی که متولد می شوند تا زمانی که مستقل شده و راه و روش زندگی را یاد بگیرند، به کمک و راهنمایی هایی مادر و پدر نیاز دارند.

تربیت بچه ها کار آسان و بی اهمیتی نیست! برای این که کودک در آینده بزرگسالی بالغ  باشد، باید از کودکی با روشی صحیح و در محیطی سالم پرورش یابد.

استقلال کودک، پرورش خلاقیت کودک، ارتباط اجتماعی او، مسئولیت پذیری  و … از جمله مواردی است که از همان دوران کودکی باید جدی گرفته شوند و به کودک یاد داده شوند.
برای این که روش درستی برای تربیت کودک خود به کار بگیرید و یا بتوانید مسائل و مشکلات احتمالی کودک را برطرف کنید، حتما با مشاورین کودک و نوجوان مشورت کرده و از راهکارهای ایشان برای تربیت کودک، بهره مند شوید.

با بزرگ شدن بچه ها، دغدغه ها و مسائل مربوط به آن ها هم بیشتر و بزرگتر می شود. با شروع دوران بلوغ ممکن است این مسائل چند برابر شود. در این دوران، نوجوان به دنبال یافتن هویت وجودی خود است و ممکن است با مسائلی مواجه شود.

پدر و مادر در این دوران باید با آگاهی با فرزند خود برخورد کنند و اگر در برخی مسائل نمی دانند باید چه عکس العملی نشان دهند می توانند به صورت حضوری یا تلفنی از مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل یا حضوری بهره ببرند و راهکارهای مشاورین متخصص در این حوزه را بشنوند.

برای این که کودک به تنهایی به دستشویی برود، باید چه کار کرد؟

چه کار کنیم بچه ها شب ها در اتاق جداگانه ای بخوابند؟

برای این که مسئولیت پذیری را به کودک یاد بدهیم، باید چه کار کنیم؟

تربیت جنسی کودک از چه سنی باید شروع شود؟ چگونه؟

بدخلقی و بهانه گیری نوجوان در دوران بلوغ طبیعی است؟

روانشناسی فردی

بی انگیزگی، احساس ترس از آینده، ترس از ازدواج، افسردگی، عدم تمرکز، حواس پرتی، اختلال در خواب و … از جمله مشکلاتی هستند که فارغ از جنسیت و محل زندگی برای هر فردی ممکن است ایجاد شود و همین مشکلات، احتمال دارد زندگی روزانه فرد را دچار اختلال کند. اگر با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است برای حل آن ها قدمی بردارید.
سریع ترین روش برای حل مشکلات فردی بهره بردن از مشاوره روانشناسی است. اگر نمی توانید به صورت حضوری به مشاور مراجعه کنید، از مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل نوا مشاور بهره ببرید و دغدغه های درونی خود را حل و فصل کنید.

شماره تماس نوا مشاور

  • برای بیشتر شدن تمرکز باید چه کار کرد؟
  • چطور برای آینده هدف تعیین کنیم و با پشتکار به آن ها برسیم؟
  • نشانه های افسردگی چیست؟
  • برای انتخاب همسر به چه نکاتی بیشتر توجه کنیم؟

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل و مزایای آن

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره