مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

اغلب ایرانیان در خارج از کشور، در اثر فقدان یک مشاوره فارسی زبان، برای مراجعه به یک روانشناس کاردان، با خود کلنجار می روند. به سبب نبود زبان مشترک و عدم آگاهی مشاوران سایر کشورها، از فرهنگ و تمایلات مردم ایران، امر مشاوره نمی تواند کارساز باشد. لذا دپارتمان روانشناسی نوا مشاور، فرصت مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور را فراهم نموده تا ایرانیان مقیم خارج از کشور بتوانند بصورت آنلاین و با ایجاد تماس تصویری و یا صوتی، مشکلات خود از جمله مشکلات خانوادگی و افسردگی و… را با یک مشاوره  خانواده یا روانشناس، در میان بگذارند.

با اینحال عموم مردم سعی دارند با تحمل و سازگاری با محیط و شرایط بوجود آمده، از بیان مشکلات و خواسته های خود، اجتناب کنند. اگرچه این توانایی در سازگاری و تحمل دشواری ها، از مکانیسم های دفاعی سودمند به حساب می روند، اما عدم رجوع به یک روانشناس، گاهی بحران ها را به مرز اختلال روانی می کشاند.

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان

چه زمانی به یک مشاوره روانشناس نیاز داریم؟

بین تمام افرادی که تعامل با یک روانشناس را انتخاب می کنند، چند نکته حائز اهمیت وجود دارد.

برخی افراد، در طول زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و در آخر نتوانسته بر آنان فائق بیایند. ممکن است برخی دیگر نیز بر اثر روابط گسترده با یک فرد بیمار، دچار بحران های روحی شده باشند. فرد در این مرحله با بحران روبرو شده درمان در اینگونه افراد، بوسیله دارو و دوره های روان درمانی صورت می گیرد.

اما در برخی موارد، فرد به مراحل وخیم و غیر قابل مشاوره نرسیده است و اوضاع روحی او بحرانی نشده است. پیشگیری از افسردگی، مدیریت استرس و اضطراب، از جمله مواردی است که فرد می بایست پیش از ابتلا به آنان به مشاوره روانشناس مراجعه کرده و اوضاع را در دست بگیرد.

اما مهم ترین مسئله، زمان مراجعه به روانشناس است که تصمیم گیری پیرامون آن بعهده شماست. بهتر است هر فرد زمانیکه در سازگاری با شرایط حل مشکلات خود احساس ناتوانی می کند به روانشناس مراجعه کند تا قبل از بحرانی شدن شرایط زندگی، مشکلات را کم و سازگاری خود را بالا ببرد.

در تعامل و ارتباط با مشاور خود، نگران نباشید. چرا که یک روانشناس کاردان، برخلاف دوستان و آشنایان، فرد را قضاوت نمی کند و اسرار و مشکلات او را نزد خود نگه می دارد. از طرفی با ارائه راهکارهای مناسب و راهگشا، بدور از دخالت و یا فضولی در زندگی بیمار، او را کمک می کند.

درمان مشکلات روحی در مشاوره با روانشناس

مشکلاتی نظیر افسردگی، اضطراب و استرس، می تواند زندگی بیمار را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و کیفیت زندگی او و اطرافیانش را تغییر دهد. بخصوص زمانیکه فرد از وطن خود دور شده و ارتباط مستقیم او با دوستان و آشنایان کمرنگ شده، در اثر تنهایی و غربت دچار حالاتی نظیر افسردگی و اضطراب می شود.

مشاوره روانشناسی برای کنترل استرس و مدیریت آن، بخصوص در شرایط خاص و در محیط های پر تنش، بسیار مهم است.

دنیای بدون استرس و اضطراب را تصور کنید! اگرچه استرس های بیش از حد، ممکن است زندگی نرمال را مختل کند، اما استرس می تواند بعنوان انگیزه انجام امور و پیشبرد کارها، مفید واقع شود. بی خیالی، بی انگیزگی و تنبلی، اغلب در نبود استرس نمود پیدا می کند و فرد را از پیشرفت باز می دارد.

یک مشاوره روانشناس به بیمار کمک می کند تا کنترل هیجانات را در دست گرفته و استرس های بیش از حد را مدیریت کند. زمانی که افسار استرس و اضطراب را در دست داشته باشید، می توانید از وجه مثبت آن بهره برده و پیشرفت کنید.
مشاوره روانشناسی تلفنی همواره در دسترس شماست!

افسردگی نیز از جمله حالت روحی منفی است که تا زمانی که فرد را آشفته و کلافه نسازد، متوجه آن نخواهد شد. افسردگی با ایجاد باورهای بدبینانه در فرد، او را نسبت به اطرافیان و آینده ناامید می سازد و به وادی خودکشی و پایان دادن به زندگی، سوق می دهد.

یک بیمار افسرده، آرام صحبت می کند، آهسته راه می رود، کم تحرک است و در شرایط ایده آل، احساس خستگی می کند. اغلب افراد افسرده، نسبت به امیال جنسی نیز بی تفاوت هستند و در حین انجام کارهای روزانه، احساس پوچی و غم می کنند. هر فرد در زمان مهاجرت و دوری از شرایط قبلی، ممکن است دچار افسردگی شود و شاهد اختلال های فاحشی در کاهش و یا افزایش وزن، عادات ماهانه و سایر عملکرد های طبیعی بدن شود.

در برنامه ای که مرکز بهداشت و درمان الو سلام برای مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور در نظر گرفته است، بیمار می تواند بدون مراجعه به مراکز روانشناسی و تحمل شرایط سخت رفت و آمد، مشکلات خود را با یک مشاوره فارسی زبان در میان گذاشته و هزینه آن را بصورت ریال، دلار و یورو پرداخت کند.


برای رزرو وقت مشاوره، از طریق اپلیکیشن واتساپ، به یکی از شماره های زیر پیام دهید
شماره تماس نوا مشاور

  • انواع افسردگی چیست؟
  • چگونه می توان استرس های تحصیلی را کنترل نمود؟
  • افسردگی در کودکان قابل درمان است؟
  • بیش فعالی در کودکان چگونه درمان می شود؟

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره