راه های امتحان دوست پسر

راه های امتحان دوست پسر

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

راه های امتحان دوست پسر

 

راه های امتحان دوست پسر

ارتباط با مشاورین و روانشناسان از طریق:

۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰

 

قبل از آموزش هر گونه آزمون برای امتحان دوست پسر لازم است بدانید که هیچ انسانی کامل نیست. همه انسان ها چه مرد و چه زن، نواقص و تفاوت هایی با یکدیگر دارند.
گاهی کنار آمدن با نواقص و تفاوت های طرف مقابل برای فرد آسان و گاهی سخت و پیچیده است.

نکته مهمی که بین تمامی تفاوت ها مشترک است؛ وفاداری محسوب می شود. برای تجربه یک رابطه سالم وفاداری بین دختر و پسر باید وجود داشته باشد.

در این مقاله برای تست وفاداری، راه های امتحان دوست پسر را شرح می دهیم و خواهیم گفت که چگونه رابطه دوستی را به ازدواج برسانیم.

 

چگونه یک پسر را امتحان کنیم؟

 

چگونه دوست پسر را به همسر خود تبدیل کنیم؟

 

چگونه رابطه خود را ارزیابی کنیم؟

 

جمع بندی و سخن پایانی

 

مشاوره روانشناسی و روابط عاطفی در نوا مشاور

 

 

راه های امتحان دوست پسر

همین حالا با مشاورتان تماس بگیرید:

۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰

 

پیش از هر چیز باید بدانید که یکی از وظایف دوست پسر خوب آن است که با حمایتی که از دوست دختر یا همسر خود دارند؛ حس آرامش، اعتماد به نفس و امنیت را برای شریک خود ایجاد کند.

اگر شما نیز چنین حسی نسبت به شریک عاطفی خود دارید به راه های امتحان دوست پسر فکر نکنید!

اما اگر هنوز درگیر احساسات نشده اید و می خواهید که دوست پسر خود را امتحان کنید؛ در ادامه با ما همراه باشید. زیرا در این قسمت 6 روش مختلف را برای امتحان دوست پسر  به شما آموزش می دهیم.
این روش ها به روانشناسی عشق بین شما و دوست پسرتان کمک می کنند.

لازم است بدانید که هر یک از این روش ها از جهت های مختلف دوست پسر شما را بررسی می کنند که این موضوع سبب دید بهتر شما نسبت به او می شود. از جمله روش های امتحان دوست پسر باید به موارد زیر اشاره شود:

  • با پول دوست پسر خود را امتحان کنید

توجه داشته باشید که پول در رابطه همه چیز نیست اما گزینه مهمی در رابطه دختر و پسر محسوب می شود. این اهمیت شامل اهداف مالی و نوع استفاده از پول است.
همیشه مشکلات مالی به دلیل خساست دوست پسر نیست. زیرا ممکن است که دوست پسر شما اهداف مالی متفاوتی با شما داشته باشد.

لازم است بدانید که عدم هماهنگی اهداف مالی در دراز مدت به رابطه شما با دوست پسرتان آسیب می زند. البته این در مواقعی اتفاق می افتد که شما روش های دلبری از دوست پسر را بلد نباشید.

گرچه ممکن است که هدف های مالی متفاوتی داشته باشید اما اگر دوست پسرتان به شما اهمیت دهد؛ تعادلی بین هدف مالی خود و نیازهای شما درنظر می گیرد.

اگر در این باره نسبت به عملکرد دوست پسر خود شک دارید؛ نوا مشاور امکان مشاوره تلفنی را برای شما ایجاد کرده است. این امکان آن را دارید که با دریافت راهنمایی از مشاوران ماهر مرکز ما به این دلهره و نگرانی خود پایان دهید.

  • چگونه به وفاداری دوست پسر خود باید اطمینان داشته باشید؟

برای آن که به وفاداری دوست پسر خود اطمینان داشته باشید؛ نیازی به چک کردن گوشی همراه، لباس ها و ماشین او ندارید؛ تنها کافی است از عشق او نسبت به خود اطمینان داشته باشید.

پسر عاشق به دوست دختر خود احترام قائل است؛ برای او وقت گذاشته و او را در اولویت اول زندگی خود قرار می دهد. همچنین با او در رابطه با اتفاقات روزمره صحبت کرده و از حال خوب دوست دختر خود اطمینان حاصل می کند.

باید در نظر داشته باشید که گاهی نیز به دلیل مشغله کاری و ذهنی مردان از دوست دختر یا همسر خود غافل می شوند اما این موضوع بدان معنا نیست که آن ها در حال خیانت به شریک عاطفی خود هستند.

برای آن که این دو موضوع را از یکدیگر تشخیص دهید؛ ابتدا باید به خود و رابطه با دوست پسرتان اطمینان داشته و سپس شرایط دوست پسر یا همسر خود را شناسایی کنید.

  • رفتار دوست پسر شما با خانواده چگونه است؟

اگر به دنبال دوست پسر خوب و وظیفه شناس هستید؛ باید به رفتارهای او با خانواده و نزدیکان توجه کنید.
اگر او به پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده خود احترام گذاشته و در خانواده احساس وظیفه می کند؛ به شما نیز احترام خواهد گذاشت و وظایف دوست پسر را به خوبی انجام می دهد.

اما اگر برای خانواده خود ارزشی قائل نباشد حتی اگر  با شما رفتار درستی داشته باشد؛ به مرور به شما نیز بی احترامی خواهد کرد. فراموش نکنید که بررسی رفتار دوست پسر با خانواده یکی از راه های امتحان دوست پسر است.

  • آیا به بیماری و ناراحتی شما اهمیت می دهد؟

اگر دقت کرده باشید هنگامی که بیمار هستید یا احوالات روحی خوبی ندارید؛ کسانی که شما را دوست دارند تمام تلاش خود را برای بهبود حال شما انجام می دهندو این قانون برای شریک عاطفی نیز صدق می کند.
در نتیجه یکی از راه های امتحان توجه به واکنش دوست پسر در مواقع بیماری است.

حال اگر با این روش ها دوست پسر خود را امتحان کردید و احساس خوبی به او داشتید؛ ممکن است که درصدد ازدواج با او باشید. بنابراین در ادامه این نوشته برای شما توضیح می دهیم که چگونه دوست پسر خود را به همسر تبدیل کنید.

 

دوست پسر خود را به همسر خود تبدیل کنید

از متخصصین نوا مشاور بپرسید:

۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰

 

مهم ترین دست آورد تعاملات درست و دوستانه میان والدین و فرزندان، اطلاع آنان از رابطه نوجوانشان با دیگریست. بطوریکه خود او این رابطه و تمایل را مطرح می سازد. بدور از ترس و وحشت از واکنش والدین.

در برخورد با نوجوانی که دوست پسر دارد، می توانید سه نوع واکنش نشان دهید. در نوع اول می توانید او را تنبیه کنید و مورد خشم خود قرار دهید.

این بدترین نوع برخورد با نوجوان عاشق است و متقابلا اینگونه تمایلات را در او تشدید می سازد. حتی ممکن است او روابط پیچده تری را بصورت مخفیانه دنبال کند.

در نوع دوم می توانید روابط او را قطع کرده و دائما به نصیحت بپردازید. اما نصیحت های دائمی و سرزنش آمیز، به زودی او را خسته می کند. در اینصورت او در روابط بعدی خود این موضوع را از شما پنهان می کند.

اما در حالت سوم می توانید در عین حفظ ارتباط صمیمانه خود، واقعیت دوستی با جنس مخالف در دوران نوجوانی را برایشان مطرح کنید. علاوه بر اینکه از خطرات این روابط می گویید، از جذابیت آن نیز بگویید. به آنچه که او را برای داشتن دوست پسر تحریک می کند بپردازید.

یک توصیف منصفانه، می تواند شما را مورد اعتماد او قرار دهد.

اجازه داشتن دوست پسر را به او بدهیم؟

در ابتدای بحث می بایست بدانید که تمایل نوجوان شما به داشتن دوست پسر، طبیعی است. پرواضح است که بشر در قرن های متمادی، زمانیکه در آستانه سن نوجوانی قرار می گرفت، بصورت غریزی و بر اساس تمایلات دگر جنس خواهانه خویش، وارد زندگی مشترک می شد. اما امروزه مشکلات اقتصادی و تفاوت نگرش ها، ازدواج در این سن را اشتباه تلقی می کند.

لذا در نرمال بودن سیستم روحی و فیزیکی فرزند خود شک نکنید و او را به خاطر داشتن اینگونه روابط، لایق رفتارهای تحقیر آمیز و ملامت گر ندانید.

مهم ترین خطری که دختران نوجوان را در پس رابطه های دوست تهدید می کند، دوستی بر اساس غرایز جنسی است. پرواضح است که او نمی تواند عشق و محبت راستین را در دوستی های خیابانی بیابد.

اینگونه دوستی ها، حتی اکر به ازدواج هم ختم شود، چون در اثر هیجانات جنسی شکل گرفته، فرصت بررسی جوانب مختلف زندگی مشترک را به دختر و پسر نمی دهد.

بهتر است در قدم اول، دلیل استقبال و تمایل دخترتان به دوستی با جنس مخالف را کشف کنید. چرا که در این برهه خاص، اغلب دختران اینگونه روابط را نشانه ای جذابیت و گیرایی خود می دانند. مسلما زمانیکه در جمع آنان فردی که تجربه اینگونه روابط را ندارد، نازیبا، غیر جذاب و منزوی معرفی می شود.

در قدم بعد نیز با راهبرد های اصلی و نحوه برخورد مناسب با دختر نوجوانی که دوست پسر دارد آشنا شوید.

 

مشاوره روانشناسی و روابط عاطفی در نوا مشاور

 

 

 

ارزیابی رابطه دوستی به کمک مشاور

ارتباط با متخصص از طریق:

۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰

 

مشاور در درجه اول به شناخت طرف مقابل برای ازدواج با شما کمک می کند. او ابتدا به شما آموزش می دهد که هر چه که هستید را باید تمام و کمال بپذیرید و به موجودیت خود افتخار کنید.

مشاور راه های امتحان دوست پسر را به شما آموزش می دهد و  احساسات بین شما و دوست پسرتان را ارزیابی خواهد کرد و در نهایت نتیجه مشخصی را به شما ارائه می دهد.
اگر به دنبال راه های امتحان دوست پسر خود هستید و می خواهید که او همسر شما باشد؛ ابتدا با کمک مشاور رابطه خود را ارزیابی کنید.

شاید تصور کنید با اطلاع از روش های دلبری از دوست پسر، رابطه خود را پایدار نگه می دارید اما این موضوع نکات پیچیده تری دارد که با جلسات مشاوره آن ها را به دست خواهید آورد.
به طوری که مشاوران به شما کمک می کنند که در رابطه با ازدواج با دوست پسر خود به درستی تصمیم بگیرید.

آیا باید دوست پسر را امتحان کرد؟
جواب ما به این پرسش بسته به نوع امتحان مد نظر افراد متفاوت است. در مواردی برای شناخت بیشتر نیاز به آزمودن پسر وجود دارد و در مواردی نیز خیر!
چگونه یک پسر را امتحان کنیم؟
رفتار دوست پسر خود را در موارد بیماری، ناراحتی، مشکلات مالی، وفاداری و … بپردازید.
چگونه با دوست پسر خود ازدواج کنیم؟
برخی فکر می کنند با دلبری از دوست پسر خود می توانند او را به همسر خود تبدیل نمایند اما باید بگوییم که ازدواج امری بسیار مهم بوده و دانش و آگاهی بسیاری پیش از ازدواج نیاز است.
چگونه رابطه خود را ارزیابی کنیم؟
در موقعیت های مختلف رابطه خود را بسنجید و از تجربه افراد با تجربه و مشاوران روابط دوستی و پیش از ازدواج بهره مند گردید.

 

کلام آخر

از آنجایی که بسیاری از دختران در رابطه با دوست پسر خود قصد دارند که او را امتحان کنند و پس از اطمینان از وفاداری دوست پسر خود به زادواج با او بپردازند؛ در این مقاله راه های امتحان دوست پسر را توضیح دادیم.
البته پیش از امتحان باید گفت که اگر به او احساس عشق دارید نیازی به امتحان دوست پسر نیست.

همچنین باید بدانید که پس از امتحان دوست پسر خود اگر قصد ازدواج با او را دارید؛ باید روش های دلبری از دوست پسر خود را یاد بگیرید. در نهایت بهترین راه نیز ارزیابی رابطه توسط مشاور است که امکان ازدواج را تشخیص دهد.

در این رابطه مشاوران و متخصصان نوا مشاور بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. چنان که با ارزیابی رابطه و امتحان دوست پسرتان، به شما خواهند گفت که آیا با او ازدواج کنید یا خیر.
ضمن اینکه امکان دریافت مشاوره تلفنی و حضوری در مرکز ما وجود دارد.

شماره تماس نوا مشاور

 

 

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

راه های امتحان دوست پسر

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره