رفتار صحیح با دوست پسر

رفتار صحیح با دوست پسر

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

رفتار صحیح با دوست پسر

هر دختر دوست دارد که با رفتار صحیح با دوست پسر خود داشته باشد. به گونه ای که بهترین احساس از سمت او به دوست پسرش برسد. اما این موضوع با چالش های فراوانی در رابطه روبه رو است.

همچنین اگر از خود می پرسید که چگونه رابطه دوستی را به ازدواج برسانیم؟ بهتر است بدانید که مشاوران بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند و راهنمایی های آن ها به شما کمک خواهدکرد که بهترین رابطه را با دوست پسر خود تجربه کنید.

ضمن اینکه ما در این مقاله به شما رفتارها و صحبت هایی را می آموزیم که با یادگیری آن ها رفتار صحیح با دوست پسر خود داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال کشف راز نگه داشتن دوست پسر هستید؛ به ادامه این مقاله توجه کنید. موضوعاتی که شرح می دهیم؛ از قبیل موارد زیر است:

رفتار صحیح با دوست پسر

چگونگی رفتار صحیح با دوست پسر

دوست پسر شما به عنوان یک شخص بالغ نیاز دارد که رفتارهای صحیحی را از سمت شما ببیند که این رفتارها باید حس خوبی را به او انتقال دهند. از این رو ما چند رفتار صحیح و مهم را بخش بندی کردیم .

در این رابطه باید بدانید که رفتار صحیح با دوست پسر با توجه به روانشناسی عشق در نظر گرفته شده است. به گونه ای که این رفتار ها در انجام وظایف دوست پسر نیز تاثیر دارد. بنابراین در ادامه شما را با این رفتارهای صحیح آشنا می کنیم:

  • درخواست نظر

شاید این گفته ما به نظر عجیب برسد؛ اما در بیشتر مواقع این راه حل بسیار جواب داده است؛ چرا که انجام آن چندین جنبه دارد. پیشنهاد می دهیم که برای داشتن رفتارصحیح با دوست پسر، ابتدا از خود او سوال کنید که چگونه برای او دوست دختر بهتری باشید؟

این سوال در مرحله اول به شریک عاطفی شما نشان می دهد که به او توجه زیادی دارید که نتیجه آن افزایش اعتماد به نفس و بالارفتن شدت علاقه او به شما خواهدبود.

در مرحله دوم نیز ممکن است مواردی را بگوید که شما به آن توجه نداشته اید. به عنوان نمونه احتمال دارد که او از شما بخواهد که در مقابل دوستانش بیشتر به او توجه کنید یا مواردی از این قبیل که باید در این زمینه درست ترین رفتار را داشته باشید.

  • شنونده بودن

برای آنکه شنوده خوبی باشید؛ باید مهارت های یک شنونده را بشناشید. بهترین شنونده کسی است که به طور فعال به سخن ور گوش دهد. از این رو هنگام صحبت با دوست پسرتان، به طور کامل تمرکز کرده و صحبت های او را بشنوید.

اگر قصد دارید که نظی بدهید؛ ابتدا صبر کنید که حرف های دوست پسرتان تمام شود؛ سپس گفته های او را با زبانی دیگر بیان کنید که مطمئن شود که به حرف های او گوش داده و او را فهمیده اید.

زیرا هر فرد به یک شنونده در کنار خود نیاز دارد. از این رو چه بهتر که آن شنونده شما باشید. مردها به دلیل بار بیشتری که بر دوش دارند؛ سختی های متفاوتی را تحمل می کنند. بدین ترتیب شنونده ای همچون شما برای آن ها بسیار لذت بخش است.

  • توجه به احساسات دوست پسر

خوب است که به احساسات خود اهمیت دهید و هرگز احساساتتان را نادیده نگیرید؛ اما لازم باید به احساسات دوست پسر خود نیز توجه کنید. این موضوع جز انواع رفتار صحیح با دوست پسر به حساب می آید.

برای درک بهتر احساسات شریک عاطفی بهتر است که خود را جای او قراردهید. این کار سبب می شود که درک بهتری از وجود و احساسات او داشته باشید.

  • ایجاد فضای آزاد برای دوست پسر

نکته ای که در این قسمت باید بدانید؛ آن است که کنار یکدیگربودن دو شریک عاطفی در تمام طول روز کار خوبی نیست. زن و مرد هر دو نیاز به فضایی دارند که آن را به دور از شریک عاطفی خود بگذرانند. این موضوع برای رشد آن ها و نشان دادن هویت واقعی آن ها اهمیت ویژه ای دارد.

از این رو برای آن که دوست پسر شما از هویت واقعی خوود جدا نشود؛ فضای آزادی را در اختیار او قرار دهید که امکان انجام فعالیت های گوناگون و وقت گذراندن با دوستان و خانواده اش را داشته باشد.

  • توجه به خود

رفتار صحیح با دوست پسر تنها به معنای توجه به او نیست، بلکه شما باید به خود توجه کرده و از ظاهر و درونتان مراقبت کنید. غذای کافی بخورید، ورزش کنید و به تناسب اندام اهمیت دهید و زمانی از روز را برای انجام فعالیت های مورد علاقه خود انتخاب کنید.

اگر شریک عاطفی شما مغرور است؛ باید بدانید که برای رفتار با دوست پسر مغرور بهتر است که ابتدا به خود توجه کنید. باید باور داشته باشید که توجه به خود از هر عامل دیگری مهم تر است.

موارد گفته شده تنها چند مورد از رفتارهای صحیح با دوست پسر بود؛ بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که به مشاوران متخصص ما در نوا مشاور مراجعه کرده و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.

اما آیا می خواهید که برای دوست پسر خود دلبری کنید که بیشتر به شما جذب شود؟ آیا نسبت به روش های دلبری اطلاعاتی دارید؟ در ادامه با ما همراه باشید که این روش ها را به شما آموزش دهیم.

رفتار صحیح با دوست پسر

روش های دلبری از دوست پسر

رفتار صحیح با دوست پسر تنها شامل رفتارهای گفته شده نیست؛ بلکه راز نگه داشتن دوست پسر، دلبری است. دلبری در کنار تمام رفتارهای صحیح یک چاشنی محسوب می شود. از این رو در ادامه برای آن که بدانیم که چگونه با دوست پسرخود رفتار کنیم؛ راه های دلربایی جدیدی را آموزش می دهیم:

  • تعریف از دوست پسر

بعضی از افراد تصور می کنند که تعریف از دوست پسر باعث حس خود دوستی زیادی می شود که در نهایت نتیجه خوبی به همراه نخواهدداشت؛ اما سخت در اشتباه هستید. تعریف از دوست پسر جلوی بقیه یا خود او دو نتیجه برای ما دارد. اول آنکه سبب افزایش اعتماد به نفس شریک عاطفی می شود.

دوم آنکه رفتارهای مثبت او را تقویت می کند. درواقع هنگامی که شما از او تعریف می کنید؛ متوجه می شود که شما ویژگی های مثبت درونی او را درک کرده اید که این موضوع سبب توجه بیشتر او به شما می شود.

فراموش نکنید که نتیجه نهایی تعریف از دوست پسر آن است که او به خود، شما و رابطه احساس بهتری پیدا می کند و تلاش خواهدکرد که این رابطه را حفظ کند.

  • قدردانی واقعی از دوست پسر

اگر شریک عاطفی خود را دوست دارید و از او متشکر هستید؛ این قدردانی را علنی کنید. اگر به شما در انجام کاری کمک می کند؛ هدیه ای می خرد یا روز خوبی را برایتان رقم می زند؛ باید از او تشکر کنید.

اینکه چه کار برای شادی شما انجام می دهد؛ هیچ تفاوتی ندارد. زیرا مهم آن است که در مقابل کاری که انجام داده است؛ به اندازه کافی قدردانی دریافت کند. بنابراین فراموش نکنید برای آنکه بدانیم چگونه با دوست پسر خود حرف بزنیم؛ باید در کنار رفتارهای مناسب دیگر به خوبی قدردانی کنیم.

  • ابراز احساسات

احساسات خود را از دوست پسرتان مخفی نکنید. ابراز احساسات حتی برای رفتار با دوست پسر مغرور نیز مناسب است. اگر در مرحله امنی از رابطه قرار دارید؛ از ابراز احساسات نترسید و احساسات خود را بیان کنید.

همچنین پیشنهاد می دهیم که برای راهنمایی در ارتباط با رفتار صحیح با دوست پسر و رفتار با دوست پسر مغرور از راهنمایی مشاوران باتجربه ما در نوامشاور استفاده کنید. زیرا ما برای کمک بیشتر به شما امکان مشاوره تلفنی را نیز در کنار مشاوره حضوری فراهم کرده ایم.

  • علاقه به علایق او

هنگامی که شما به شخصی علاقه دارید؛ نیاز است که به علایق او نیز علاقه مند بوده یا آنکه به آن ها توجه کنید. به عنوان نمونه اگر به تماشای برنامه تلوزیونی خاصی علاقه دارد؛ او را در تماشای این برنامه همراهمی کنید؛ حتی اگر به آن علاقه ای ندارید.

پس از اینکه با این روش های دلبری آشنا شدید؛ شاید بخواهید بدانید که چگونه باید دوست پسر خود را وابسته کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید که راز نگه داشتن یک رابطه را کشف کنید.

رفتار صحیح با دوست پسر

 

راز نگه داشتن دوست پسر و وابستگی او نسبت به ما

در این قسمت قصد داریم که راز تمام رابطه های سالمی را که در نهایت به ازدواج ختم شده اند؛ فاش کنیم. احترام راز تمام رابطه های موفق است. البته این احترام را باید برای شریک عاطفی و خود قائل شوید.

در این رابطه باید بدانید که احترام جنبه های زیادی دارد. به عنوان مثال احترام ممکن است که اختیار تلقی شده یا لفظی باشد.  این ویژگی روزانه در رفتار شما به شریک عاطفی منعکس می شود. از این رو بهتر است برای آنکه بدانیم که چگونه با دوست پسر خود حرف بزنیم؛ حس احترام را در صحبت های خود به او منتقل کنیم.

پیشنهاد می دهیم حتی در مواقعی که با یکدیگر اختلاف نظر دارید یا در حال مشاجره هستید؛ احترام به یکدیگر را فراموش نکنید. هنگامی که دوست پسرتان از شما احساس احترام بی قید و شرط را دریافت کند؛ به مرور زمان او نیز به شما احترام خواهدگذاشت.

بنابراین اگر می پرسید که چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؛ جواب آن ویژگی های مثبت درونی است. احترام وابستگی دوست پسرتان را به شما تضمین می کند. به خصوص اگر درکنار احترام چاشنی آرامش نیز وجود داشته باشد.

سخن آخر

از آنجایی که امروزه افراد به دنبال حفظ روابط خود هستند؛ باید با رفتار صحیح با دوست پسر آشنا باشند. همچنین باید در رابطه با راز نگه داشتن دوست پسر، بهترین رفتار با دوست پسر مغرور، روش های دلبری از دوست پسر و موارد دیگری در این راستا اطلاعات کافی را کسب کنند.

بنابراین اگر می پرسید که چگونه با دوست پسرخود رفتار کنیم و چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؛ باید ابتدا با رفتارهای صحیح با دوست پسر آشنا شوید. زیرا هر گونه رفتار اشتباه در رابطه باعث سردی احساسات پسر می شود.

در این رابطه باید بدانید که بهترین راه جهت آشنایی با رفتارهای صحیح با دوست پسر و یادگیری روش های دلبری این است که با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید. چنان که متخصصان ما در نوا مشاور بهترین راهکارها را پیش روی شما قرار می دهند.

شماره تماس نوا مشاور

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

رفتار صحیح با دوست پسر

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره