به خیانت دوست پسر چه واکنشی نشان دهیم؟ نشانه ها+راهنمای واکنش صحیح

خیانت دوست پسر

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

به خیانت دوست پسر چه واکنشی نشان دهیم؟ نشانه ها+راهنمای واکنش صحیح

خیانت در یک رابطه عاطفی عشق را نابود می سازد. معمولا دخترهایی که مورد خیانت دوست پسر خود قرار می گیرند دچار یک شوک بزرگ می شوند.

مخصوصا اگر علاقه ی زیادی به او داشته باشند. معمولا در این شرایط دغدغه ذهنی دختر ها این است که چه چیزی باعث خیانت دوست پسرم شد؟ حالا باید با خیانت دوست پسرم چه کنم؟

ما در مقاله ی زیر به موضوع نشانه های خیانت دوست پسر و نحوه ی برخورد با او می پردازیم.

خیانت دوست پسر

نشانه های خیانت دوست پسر

اگر دوست پسرتان چند نمونه از نشانه های زیر را داشته باشد، احتمالا در حال خیانت به شماست. این نشانه ها عبارتند از:

  • مهربان تر شده است: چنانچه حس می کنید که او نسبت به گذشته مهربان تر شده است و بیشتر از قبل به شما توجه می کند، جای نگرانی نیست. برخی از این افراد خیانتکار برای نجات از عذاب وجدان خود این راه را پیش می گیرند.
  • دچار نوسانات اخلاقی نامتعارف شده است: به طوریکه در یک هفته، گاهی بسیار سرد و خشن و گاهی بسیار صمیمی و گرم رفتار می نماید.
  • پنهان کار شده است: پنهان کاری یکی از نشانه های خیانت است: اگر دوست پسرتان موبایلش را از دسترس خارج کرده یا از این که گوشی همراهش را در اختیار شما قرار دهد خودداری می نماید، زمان آن رسیده است که به رابطه ی بین خودتان شک نمایید.
  • دوست ندارد که کسی از رابطه ی شما با خبر گردد: چنانچه دوست پسرتان مثل روزهای قبل شوق نداشته و صحبت کردن را به زمان های دیگر موکول می کند و همچنین دوست ندارد که زیاد با شما دیده شود، می تواند نشانه ای از خیانتکاری وی باشد.
  • به شما اتهام خیانت می زند. در واقع او با این کار خیانت و کار خود را پاک می کند.
  • احساسات خود را کمتر از قبل بیان می کند. همچنین، تغییر در رفتار او نیز که منجر به رفتار های عجیب و غریب شده باشد، از جمله نشانه های خیانت است.
  • ما بین دعواهایتان از قطع ارتباط و پایان دادن به رابطه صحبت می کند.
  • با کوچک ترین بهانه و به تعداد مکرر با شما دعوا می کند.

دلایل خیانت دوست پسر

گاهی اوقات، مشکلات روانشناختی موجب بروز خیانت می گردد. مثلا در برخی بیماری های روانی، بیمار در یک شرایطی قرار می گیرد که قادر به کنترل خود نیست.

او در مدت زمان کوتاهی مثلا در یک هفته، از لحاظ جنسی فعال شده و با هر شخصی رابطه ی جنسی برقرار می کند. در یک چنین شرایطی حتما باید با یک روان شناس یا یک روان پزشک مشورت نمایید.

چنانچه به خیانت دوست پسر خود پی بردید، لازم است که به سوالات زیر فکر کرده و برایشان جوابی قاطعانه پیدا نمایید.

آیا از خیانت دوست پسر خود اطمینان کامل دارید؟

یک ویژگی پسر ها این است که در مقابل یک دختر زیبا به زانو می افتند. اما این بدان معنا نیست که دارد به شما خیانت می کند. خیانت در رابطه یک موضوع بسیار جدی است.

خیانت یعنی این که وی با شخص دیگری به غیر از شما در رابطه است. یک معنای دیگر خیانت این است که پسر سر در گم است. او یک دختر دیگر را نیز می خواهد اما شما را هم نمی خواهد از دست بدهد. پس ابتدا از این که او نسبت به شما خیانت می کند یا نه اطمینان یابید.

خیانت دوست پسر

آیا با وجود خیانت دوست پسرتان باز هم او را دوست دارید؟

برای هیچکس چه پسر و چه دختر، خیانت در رابطه قابل قبول نیست. به این موضوع فکر کنید. آیا بعد از این که متوجه شدید که به شما توجهی ندارد، باز هم او را دوست دارید و به سمتش می روید؟ حتی بعد از اینکه فهمیدید که او خیانت کار است روزی صد دفعه به او فکر می کنید؟

چنانچه پاسخ شما مثبت است، یقینا شما عاشق یک شخص خیانتکار هستید. پس صحبت و توجه به او برای برگشتش کمی عاقلانه نیست.

آیا رابطه ی عاطفیتان برای او جدی است؟

رفتارهایش را تجزیه و تحلیل نمایید. خیانت دوست پسر به این معناست که دیگر علاقه ای به شما ندارد. اما شما هنوز رابطه ی خود را قطع نکرده اید، پس هنوز احتمال این که بتوانید رابطه ی موفقیت آمیزی ایجاد نمایید، وجود دارد.

ترک یا ادامه ی رابطه با دوست پسر

بعد از این که درباره ی سوالات پرسیده شده به نتیجه رسیدید، در مورد ترک یا ادامه ی رابطه تصمیم گیری کنید. بهتر است که در این مرحله صحبتی با او داشته باشید.

با او رو به رو شده و آنچه که در ذهنتان است را به او بگویید. همه ی نگرانی های خود را برایش بگویید. حتما به او بگویید که نمی توانید خیانت های او را تحمل نمایید.

به دوست پسر خود پیشنهاد قطع رابطه را داده و هم چنین کمی به او زمان دهید تا رفتارهایش را اصلاح نماید. بعد از چند روز رفتار او را بررسی کرده و تصمیم آخر را بگیرید.

بخشیدن خیانت دوست پسر

حالا که از خیانت دوست پسر خود مطمئن شده اید و می دانید که با وی به جایی راه نمی برید پس بهتر است که او را ببخشید تا خودتان به آرامش برسید.

باید بدانید که شما فقط به خاطر به آرامش رسیدن خودتان این کار را انجام می دهید. چرا که باعث می شود که افکار منفیتان از ذهن شما خارج گردد.

هرگز با پسری که سابقه خیانت دارد، وارد رابطه نشوید

احتمال اینکه فردی که در گذشته خیانت کرده، حال نیز خیانت کند بسیار است. در مواردی نادر ممکن است این افراد در درون خود تغییر کنند اما در اکثر موارد خیانت در آن ها به نوعی عادت تبدیل می شود. این تغییر در درون پسران خیلی به ندرت به وجود می آید.

چنانچه در رابطه با خیانت دوست پسر خود سوالی دارید با مشاوران ما در مرکز نوا مشاور تماس حاصل نمایید. مشاوران به شما کمک می کنند بتوانید تصمیم درستی در این باره بگیرید و راه و روش صحیح را انتخاب نمایید.

شماره تماس نوا مشاور

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

به خیانت دوست پسر چه واکنشی نشان دهیم؟ نشانه ها+راهنمای واکنش صحیح

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

1 دیدگاه دربارهٔ «به خیانت دوست پسر چه واکنشی نشان دهیم؟ نشانه ها+راهنمای واکنش صحیح»

  1. با سلام
    من یه دختر ۲۵ ساله هستم که دوست پسرم یکسال از من کوچکتره. دوماه با هم دوست بودیم خیلی خوب بود خیلی توجه نشون میداد. حتی منو یه خاله هاش معرفی کرده بود و میگفت قصدش جدیه. تا این که به یکی از دوستام پیشنهاد آشنایی داده و باهاش قرار گذاشته . حتی درمورد اختلاف سنیش هم با دوست من صحبت کرده( اطلاع نداشت که ایشون دوست منه). و دوست من هم اسکرین های چتشونو برای من فرستاده. و الان این آقا میگه اون اشتباه برداشت کرده من فقط تورو دوست دارم و من فقط میخواستم اونو وارد اکیپ دوستانه ی چندنفرمون کنم و قصدم بیشتر از این نبوده. من هیچ جوره این دلیل برام قابل قبول نیست و با این که دوستش داشتم رابطه رو باهاش تموم کردم. بنظر شما کار درستی کردم یا باز هم میشد بهش فرصت داد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره