تنوع طلبی زنان| علت +راهکارهای پیش گیری

دلایل تنوع طلبی زنان

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

تنوع طلبی زنان| علت +راهکارهای پیش گیری

جالب است بدانید مشکلات زناشویی امروزه به شکل های مختلفی در زندگی مشترک افراد بروز پیدا می کنند. یکی از این موارد تنوع طلبی محسوب می شود که در زنان رو به افزایش است. به طوری که مردان در زندگی مشترک خود به دنبال دلایل تنوع طلبی زنان هستند.

در این رابطه باید بدانید که زنان و روانشناسان دلایل مختلفی را برای این مشکل مطرح می کنند که هر یک نشانه ها و علائم به خصوصی دارد. چنان که بسیاری از این دلایل در طولانی مدت باعث بروز تنوع طلبی در زنان می شوند.

دلایل تنوع طلبی زنان

دلایل تنوع طلبی زنان

آیا به دنبال دلایل بروز تنوع طلبی در زنان هستید؟ آیا نمی دانید چرا همسر شما دچار تنوع طلبی شده است؟ از آنجا که بروز تنوع طلبی در زنان عواقب ناگواری را برای زندگی مشترک آن ها به همراه دارد و تاثیرات منفی بسیاری بر شخصیت همسر آن ها خواهد داشت؛ بررسی دلایل آن حائز اهمیت است.

زیرا براساس تحقیقات و مصاحبه با زنان تنوع طلب روانشناسان و مشاوران متخصص در این زمینه تشخیص داده اند که دلایل گوناگونی باعث بروز این ویژگی در زنان می شود. چنان که این تنوع طلبی بیشتر مواقع به صورت جنسی ظاهر می شود.

بنابراین در ادامه به چند مورد از مهم ترین دلایل تنوع طلبی جنسی زنان اشاره می کنیم:

تمایل زنان نسبت به مردان بیشتر است

جالب است بدانید یکی از مهم ترین دلایل تنوع طلبی زنان به خصوص از نوع جنسی که مطرح می شود؛ تمایل جنسی بیشتر زنان نسبت به آقایان است. چنان که براساس پژوهش های فیزیولوژیکی و روانشناسی تمایل جنسی زنان در مقایسه با مردان درصد بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

به همین دلیل این مسئله باعث می شود که اگر همسر زنانی که تمایل زیادی به رابطه جنسی دارند نسبت به آن ها بی اعتنایی کنند؛ به مرور زمان این خانم ها دچار تنوع طلبی می شوند. به طوری که آن ها در مردهای مختلف به دنبال رفع نیازهای خود خواهند بود و هرگز قانع نمی شوند.

علاقه به پیداکردن فردی بهتر

یکی دیگر از دلایل افزایش تنوع طلبی در زنان که امروزه از آن به عنوان ویژگی زنان خیانتکار نیز یاد می شود؛ علاقه به پیدا کردن فردی بهتر است. درواقع زنان تنوع طلب کسانی هستند که تمایل و کشش کافی را نسبت به دوست پسر یا همسر خود نشان نمی دهند.

چنان که آن ها نیازهای عاطفی و جنسی خود را با حضور افراد متعدد پاسخ خواهند داد. زیرا این افراد به طور مداوم به دنبال مردهای بهتری برای رفع نیازهای خود هستند و در این راستا به دوست پسر یا همسرشان نیز بی توجهی می کنند.

تماشای فیلم پورن

امروزه وجود و تولید فیلم های پورن به طور جدی عامل بروز مشکلات زناشویی بسیار است. چنان که بسیاری از زنان با تماشای فیلم های پورن به همسر یا دوست پسر خود قانع نخواهند بود و تصور می کنند که فرد رابطه آن ها مناسب نیست.

درواقع بازیگران و تولید فیلم های پورن به صورتی هستند که ایده آل ترین افراد را در بهترین شرایط نشان می دهند و باعث افزایش توقع در افراد می شوند و یکی از دلایل تنوع طلبی زنان همین فیلم ها هستند.

علاقه به درک تجربه های جدید

یکی از دلایل قابل توجهی که برای تنوع طلبی جنسی زنان مطرح می شود و جز نشانه های افراد هوسباز به شمار می رود؛ علاقه به درک تجربه های جدید است.

در این رابطه باید بدانید تعداد زیادی از افراد پس از اینکه در یک رابطه عاشقانه و جنسی طولانی مدت مانند ازدواج هستند؛ همه مسائل عاطفی و جنسی برای آن ها تکراری می شود. به همین دلیل بسیاری از این افراد و به خصوص زنان به دنبال تنوع هستند که باعث بروز ویژگی تنوع طلبی در آن ها می شود.

درواقع زنان تنوع طلب در بسیاری از موارد تنها برای تجربه شرایط و روابط جدید همسر یا دوست پسر خود را رها می کنند و با مردان متعدد به شکل همزمان ارتباط برقرار خواهند کرد.

همچنین باید بدانید که دلایل تنوع طلبی زنان بیش از مواردی است که در این قسمت بیان شد و برای آشنایی با آن ها باید به مشاوران متخصص در این زمینه همچون مشاوران ما در نوا مشاور مراجعه کنید.

حال اگر برای شما سوال پیش آمده است که چگونه از بروز این دلایل جلوگیری کنید یا به رفع آن ها بپردازید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

دلایل تنوع طلبی زنان

راهکارهای جلوگیری از بروز دلایل تنوع طلبی جنسی زنان

امروزه بسیاری از مردان زمانی که متوجه می شوند دلایل مختلفی باعث بروز تنوع طلبی در زنان می شود؛ می پرسند که چگونه از بروز این دلایل جلوگیری کنیم؟ در این رابطه باید بدانید که بهترین راهکار این است که تمامی نیازهای همسر یا دوست دختر خود را به طور کامل برطرف کنید.

به طوری که دوست دختر یا همسر شما از نظر عاطفی و جنسی نباید هیچ احساس نیازی داشته باشد که مجبور شود به مردهای دیگر پناه ببرد.

البته باید توجه داشته باشید که در موارد بسیاری این ویژگی در زنان نهادینه شده است و آن ها خصلت هوس بازی دارند که نمی توانید از این مشکل جلوگیری کنید.

حال اگر با تنوع طلبی از سوی زن مورد علاقه خود مواجه شدید؛ به احتمال زیاد به دنبال راهکارهای رفع دلایل تنوع طلبی زنان هستید. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید که روش های مناسبی را به شما معرفی کنیم.

روش های از بین بردن دلایل تنوع طلبی در زنان

یکی از دغدغه های بزرگ همسران و دوست پسرهای زنان تنوع طلب پس از مواجهه با این مسئله این است که چگونه دلایل این مشکل را از بین ببریم که رابطه خوبی با زن مورد علاقه خود داشته باشیم؟

در این رابطه باید بدانید در بعضی موارد روش هایی وجود دارد که شما این دلایل را از بین ببرید و زن دست از تنوع طلبی بردارد. از جمله این شیوه ها باید به نکات زیر اشاره کنیم:

  • تمامی نیازهای عاطفی زن مورد نظرتان را به صورت زبانی، لمسی وغیره برطرف کنید؛
  • هرگز اجازه ندهید که همسر یا دوست دختر شما از نظر جنسی نیازمند باشد؛
  • در رابطه عاطفی و جنسی خود از روش ها و راهکارهایی استفاده کنید که یک مورد تکرار نشود و به اصطلاح برای دوست دختر یا همسرتان تکراری نباشید؛
  • در زندگی مشترک خود از تماشای فیلم پورن، عکس و داستان های جنسی خودداری کنید؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

علاوه بر این در رابطه با دلایل تنوع طلبی زنان باید بدانید بسیاری از این افراد بنابر مسائلی در کودکی دچار این مشکل شده اند و در این زمینه تنها باید به مشاوران متخصص در رابطه با تنوع طلبی در زنان مراجعه کنید.

چنان که مشاوران ما در نوا مشاور خدماتی را در این رابطه به شما و زن مورد علاقه تان ارائه می دهند که این مشکل برطرف شود. می پرسید چه خدماتی؟ برای دریافت پاسخ سوال خود در ادامه با ما همراه باشید.

اهمیت مشاوره تنوع طلبی در زنان

امروزه باتوجه به افزایش درصد تنوع طلبی در زنان مشاوران متخصص بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. زیرا در بسیاری از موارد افراد عادی به زنان تنوع طلب نمی توانند کمک کنند و تنها مشاوران آن ها را از این مشکل نجات می دهند.

به طوری که به همسران این زنان کمک می کنند که بهترین تصمیم را برای زندگی مشترک خود اتخاذ کنند. ضمن اینکه با استفاده از روش های مختلف به زنان تنوع طلب کمک می کنند که این ویژگی را کنار بگذارند.

علاوه بر این باید بدانید تنوع طلبی در زنان در بسیاری از موارد ریشه در اتفاقات کودکی دارد. بنابراین مشاوران متخصص ما در نوا مشاور تلاش می کنند که با آموزش های جنسی و عاطفی درست به کودکان در زمان مناسب، از بروز دلایل تنوع طلبی جنسی زنان جلوگیری کنند.

در نتیجه

از آنجاکه تنوع طلبی زنان امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ مردان تبدیل شده است؛ این آقایان باید با دلایل بروز این مشکل آشنا باشند. زیرا بسیاری از زنان تنوع طلب به دلیل تمایل جنسی زیاد، علاقه به تجربه های جدید، به دنبال فرد بهتر بودن وغیره دچار این مشکل شده اند.

چنان که اگر همسران یا دوست پسرهای آن ها از نظر عاطفی و جنسی به خوبی پاسخگوی نیازهای این زنان بودند؛ این احتمال وجود داشت که ویژگی تنوع طلبی در آن ها بروز پیدا نکند. البته دلایل تنوع طلبی در تعداد زیادی از زنان نیز به دوران کودکی آن ها برمی گردد.

بنابراین اگر در زندگی مشترک و عاطفی خود با زنی تنوع طلب روبه رو شده اید؛ بهترین راه این است که به مشاوران و متخصصان حوزه روابط زناشویی همچون مشاوران ما در نوا مشاور مراجعه کنید.

چنان که این افراد با ارائه بهترین راهکارها به شما کمک می کنند که تصمیم مناسبی را در رابطه با همسر تنوع طلب خود اتخاذ کنید. ضمن اینکه به زنان تنوع طلب راه حل هایی را ارائه می دهند که مشکلشان برطرف شود.

شماره تماس نوا مشاور

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

تنوع طلبی زنان| علت +راهکارهای پیش گیری

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره