ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته چگونه است؟

ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته چگونه است؟

ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته

عموم افراد در زمان ازدواج، نامزد خود را در زمینه های مختلف، به چالش می کشند. تحقیق و پرس و جو، بررسی ویژگی های شخصیتی و در برخی موارد تجسس در گذشته همسر، از جمله مسائلی است که مردان به آن می پردازند. آقایان در تجسس های افراطی خود، سعی دارند بدانند که نامزدشان، قبلا با کسی ارتباط داشته و یا خیر؟ چرا که آنان از ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته هراس دارند.

بنظر شما این موضوع چقدر می تواند زندگی زناشویی را تحت تاثیر خود قرار دهد؟ از منظر روانشناسی، فردی که قبل از ازدواج رسمی خود در هر قالبی اقدام به رابطه نموده، اما در حال حاضر از آن پشیمان است، می تواند ازدواج موفق را رقم بزند. چرا که این فرد با پذیرش اشتباه خود، به درگاه خداوند توبه کرده و از عواقب این عمل به درستی آگاه است.

ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته

ازدواج با دختری که قبلاً رابطه جنسی داشته صحیح است؟

پذیرش روابط غیر اخلاقی دختران، برای برخی مردان سخت و غیر ممکن است. حتی اگر آنان عاشق و شیدای نامزد خود باشند، با اطلاع از این ماجرا، احساساتی منفی برپایه بی اعتمادی، ناخواسته به سراغشان می آیند. احساس مسئولیت درونی به سبب دوران نامزدی و ایجاد روابط احساسی، در کنار عذاب وجدان های ناشی از ترک آن دختر، ممکن است فرد را مدت ها به خود مشغول سازد. در این زمان آنان در ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته دچار تعارض درونی می شوند.

وجود چند نشانه آشکار در درون مردان، می تواند به آنان ثابت کند که می توانند با نامزد خود ازدواج کنند و یا باید این رابطه عاشقانه را ترک کنند. مطالعه و بررسی این علائم را به مردانی که در این شرایط خاص قرار دارند توصیه می کنیم تا بتوانند با دیدی باز انتخاب کنند.

  • عقل در برابر احساس:

قرار گیری در دو راهی عقل و احساس، علامت خوبی نیست. زمانیکه عقلتان نمی تواند با ازدواج با دختری که قبلاً رابطه جنسی داشته کنار بیاید اما احساستان درگیر اوست، باید خود را برای شکست های عمیق در زندگی زناشویی آماده کنید. چرا که عموم افراد بعد از ازدواج، شاهد فروکش احساسات آتشین خود می شوند. آنجاست که این مسئله که از ابتدای کار حس بی اعتمادی شما را برانگیخته بود و با منطق شما سازگار نبود، جدی تر جلوه می کند.

  • سوال های پی در پی می پرسید؟

اگر بلافاصله پس از اطلاع از رابطه قبلی نامزدتان، فکرتان مدام درگیر او شده و با سوال های پی در پی او را آزرده می کنید و یا رابطه فعلی خود را با رابطه قبلی او مقایسه می کنید، می بایست به فکر تجدید نظر در ازدواج خود باشید. چرا که اینگونه تجسس های آزاردهنده، به زودی کار دستتان می دهد.

  • منفی بافی می کنید؟

مهم ترین مسئله در ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته عذاب های فکری همیشگی در برخورد های عاطفی و احساسی است. فکر اینکه نامزدتان اینگونه روابط احساسی را در گذشته با فرد دیگری تجربه کرده است، می تواند رابطه شما را خدشه دار کند. اگر درکنار این مسائل، ردپای افکاری مانند خیانت و تکرار اینگونه روابط نامشروع را در ذهنتان احساس می کنید، قید ازدواج با او را بزنید.

  • به او شک می کنید؟

اگر همزمان با اطلاع از روابط قبلی، سعی دارید دائما او را زیر نظر بگیرید و رفت و آمدهایش را کنترل کنید، بنظر می رسد شما با این مسئله کنار نیامده اید. اینگونه رفتار ها که بر پایه شک و بدبینی روی می دهند، به زودی شما و نامزدتان را خسته می کند.

  • باکره نبودن یک دختر را نقطه ضعف او می دانید؟

عموم افرادی که باکرگی دختران را یک نوع امتیاز مثبت تلقی می کنند، در ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته احساس برتری می کنند. اگر در برابر نامزدتان احساس برتری و قدرت می کنید، از ازدواج با او اجتناب کنید.

چگونه از سلامت اخلاقی دختری که قبلا رابطه جنسی داشته مطمئن شویم؟

برخی مردان در دوران نامزدی، نامزد خود را وادار به اعتراف پیرامون گذشته اش می کنند. این اولین نشانه از پسری است که تصمیم دارد از همسر آینده خود یک آتو بگیرد. بدین وسیله می تواند در طول زندگی زناشویی این موضوع را مانند یک چکش بر سر دختر کوبیده و او را در موضع ضعف قرار دهد. پر واضح است که ازدواج با اینگونه افراد، نمی توان آینده روشنی را رقم بزند.

با اینحال زمانیکه دختر مورد علاقه شما به میل و اراده خود ارتباط نامشروع خود را در رابطه قبلی مطرح نمود و از آن اظهار پشیمانی نمود، بخش مهمی از راه ندامت و توبه را طی نموده است. اگر او تصمیم بر ازدواج و متعهد نمودن خود دارد، نشان می دهد که می خواهد زندگی سالمی را آغاز کند. در غیر این صورت هرگز به ازدواج و مسئولیت های بعد آن تن نمی داد و روابط نامشروع پیشین را دنبال می کرد.

در ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته بهتر است در قدم اول رابطه خود را بررسی کنید. اینکه شما بر چه اساسی آشنا شده اید و در حین نامزدی تجربه رابطه جنسی داشته اید، می تواند راهنمای خوبی برای ازدواج باشد.

در قدم بعد به اشتباهات و گناهان خود فکر کنید. آیا واقعا خودتان مرتکب هیچ اشتباهی نشده اید؟ نیازی نیست به گناهانی نظیر خودارضائی، دیدن فیلم های پورن و چشم چرانی های دوران مجردی اعتراف کنید، اما همیشه به یاد داشته باشید که انسان جایز الخطاست. لذا بهتر است تمرکز خود را بر روی روانشناسی قبل از ازدواج معطوف کنید.

 برای اینکه بعد از ازدواج به شک و بدبینی دچار نشوید، می توانید از مشاور شناخت پیش از ازدواج بهره بگیرید و زندگی مشترکتان را بر مبنای اعتماد و علاقه پایه‌گذاری کنید. با توجه به مطالب فوق، در صورت هرگونه سوال در زمینه ازدواج و شناخت همسر آینده خود می توانید با مشاورین مرکز نوا مشاور تماس بگیرید.

شماره تماس نوا مشاور

  • آیا رابطه قبل از ازدواج خوب است؟
  • ازدواج با مردانی که قبل از ازدواج رابطه داشته اند، صحیح است؟
  • چگونه بفهمیم یک دختر قبل از ازدواج دوست پسر داشته؟
  • ازدواج با فرزندان طلاق درست است؟

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

ازدواج با زنی که قبلا رابطه داشته چگونه است؟

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره