بهترین پوزیشن برای ارضای زنان

بهترین پوزیشن برای ارضای زنان

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

بهترین پوزیشن برای ارضای زنان

رابطه جنسی یک روند غریزی است که زن و مرد را در کنار هم قرار می دهد و رسیدن به اوج لذت جنسی در هریک از زوجین نویدبخش یک رابطه زناشویی سالم است. براساس تحقیقات تنها یک چهارم از زنان در زمان رابطه ارگاسم را تجربه می کنند، هر چند دلایل مختلفی از جمله هنجارهای اجتماعی و عدم بیان نیازها در طول رابطه جنسی ممکن است که بر ارگاسم زن تاثیرگذار باشد؛ اما مهمترین عامل تحریک نشدن کلیتوریس در زن است.

ما در این مقاله سعی داریم به موضوع بهترین پوزیشن برای ارضا زنان در رابطه بپردازیم،  روش ها و راهکارهایی که می توانند در کیفیت رابطه زوجین اثرگذار باشند.

فواید رابطه جنسی طولانی تر

اهمیت حل مشکل به ارگاسم نرسیدن زنان

تفاوت های جنسی و بهبود روابط جنسی

بهترین زمان برای ایجاد رابطه

بهترین پوزیشن برای ارضای زن

 رابطه جنسی رضایت‌بخش، رابطه ای است که در آن زوجین لذت جنسی را تجربه کرده و به ارگاسم برسند، اما اگر مدت زمان رابطه جنسی کوتاه باشد و یا صرفاً برای رفع نیاز صورت گیرد به رضایت جنسی ختم نخواهد شد و در طولانی مدت باعث سردشدن روابط و عدم رغبت زن برای برقراری رابطه جنسی می شود. برای داشتن رابطه جنسی ایده‌آل باید به نیازهای یکدیگر توجه کنید.

مهمترین نکته برای رابطه طولانی و مناسب، نوازش و آمادگی جسمی و روحی اولیه است. این امر میل جنسی را افزایش داده و باعث طولانی تر شدن رابطه خواهد شد.

 انجام نوازش قبل از آمیزش، میل و رغبت برای رابطه جنسی را در زوجین بیشتر کرده و در نهایت موجب رضایت جنسی آنها می شود. زمان مناسب برای رابطه جنسی ایده آل در حالت کلی حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه است البته این زمان در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد.
زوجین با درک متقابل از یکدیگر و آگاهی نسبت به علایق جنسی و نوع رابطه‌ای که می پسندند، می توانند رابطه جنسی ایده آلی داشته باشند.
اکثر خانم ها از کوتاه بودن رابطه راضی نیستند و انجام معاشقه و تحریکات قبل از آمیزش، اهمیت زیادی در رضایت جنسی آنها دارد.

این نکته قابل ذکر است که اگر منظور از طولانی تر شدن رابطه مدت زمان دخول باشد عموماً این امر برعکس خواهد بود!

اکثر بانوان با طولانی شدن مدت زمان دخول بیش از ۱۰ دقیقه، احساس ناراحتی می کنند و این حالت برایشان اذیت کننده خواهد بود، اما در حالت کلی مدت زمان رابطه ارتباط مستقیمی با سلامت جسمی و روحی زوجین دارد و می‌تواند در هر شخص متفاوت باشد.

 تاثیر رابطه جنسی خوب در اخلاق زنان 

ایجاد رابطه جنسی سالم و مناسب علاوه‌بر آنکه بر سلامت جسمی زوجین تأثیرگذار است، باعث بهبود سلامت روحی آنها نیز خواهد شد.همانطور که در قبل اشاره کردیم با بهبود رابطه جنسی و ایجاد تنوع و آگاهی از روش‌های موثر برای رسیدن به ارگاسم و لذت جنسی، سلامت روانی،جسمی و رضایت خاطر در کنار رضایت جنسی نیز خواهید داشت.

عموما زنانی که رابطه جنسی ایده آل و سالمی با همسر خود دارند، دارای خلق و خو و اعصاب آرام تری هستند.

یک رابطه جنسی رضایت بخش باعث کاهش استرس، افزایش اعتماد به نفس، افزایش علاقه و صمیمیت میان زوجین و احساس نشاط و سرزندگی در آن‌ها خواهد شد.

بهتر کردن و ایجاد شرایط مناسب برای داشتن رابطه ای ایده آل، تاثیر مثبتی در خلق و خو و اخلاق زنان خواهد گذاشت و عشق و صمیمیت بیشتری برای زندگی مشترک به ارمغان خواهد آورد. به منظور آگاهی بیشتر از روش های موثر برای رابطه جنسی رضایت بخش، می توانید با مشاورین مرکز نوا مشاور تماس بگیرید.

از جمله عوارض به ارگاسم نرسیدن زنان در رابطه‌ی جنسی زناشویی عبارتند از:

  • افزایش استرس‌
  • فاصله گرفتن از شریک زندگی
  • سختی در بیدار شدن از خواب
  • از دست دادن اشتیاق برای رابطه ی جنسی
  • روی آوردن به مصرف کافئین برای انجام کارها
  • بی خوابی یا دشواری در خوابیدن
  • گیجی
  • افسردگی
  • ضعیف شدن سیستم ایمنی و به راحتی مریض شدن

با انجام اقدامات لازم که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است می توان در رابطه به ارگاسم رسید. برخی از این اقدامات عبارتند از:

  • داشتن تنش عضلانی بالا یا حرکات جسمانی و داشتن نقش موثر در رابطه 
  • انقباض و انبساط مداوم عضلات کفن لگن موجب افزایش خون رسانی در ناحیه ی لگن و اندام تناسلی می شود.
  • با آرامش ذهنی می توان منجر به ارگاسم شد البته مردان نیز می توانند در این آرامش ذهنی زنان نقش موثری داشته باشند.
  • درمان‌های دارویی با استفاده از هورمون های جنسی نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشند.

تفاوت های جنسی خانم‌ها و روش‌های بهبود روابط جنسی

از جمله تفاوت های جنسی زنان با مردان عبارتند از:

  • زنان دیرتر از مردان به ارگاسم یا اوج لذت جنسی می رسند (حدود 20 دقیقه) و در مردان حدود 5 تا 10 دقیقه.
  • اگر فکر زنان مشغول و معطوف به موارد مختلف و یا درگیری های روزمره باشد نمی توانند به رابطه ی جنسی فکر کنند در حالی که مردان با رابطه ی جنسی می توانند به آرامش فکری خود برسند.
  • میل جنسی در زنان می تواند به صورت بسیار مستقیمی ناشی از ارتباطات اجتماعی، فرهنگی، محیط و موقعیت باشد.
  • اکثر زنان برای ارضای جنسی خود راهی کمتر مستقیم را انتخاب می کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که رابطه ی جنسی پس از مدتی کسل و خسته کننده شده باشد و شما از یک رابطه بدون هیچ لذتی خارج شوید. برای از بین بردن حالت یکنواخت و کسل کننده و نیز بهبود رابطه ی جنسی خود می توانید از روش هایی که در ادامه خواهیم گفت استفاده کنید.

از جمله روش های بهبود روابط جنسی عبارتند از:

  • سعی کنید روابط عاطفی را در میان خودتان پررنگ تر کنید.

  • به رابطه ی جنسی خود شور و هیجان ببخشید و آن را در محیط های متفاوت امتحان کنید.
  • سعی کنید روح و روان خود را برای روابط زناشویی آماده کرده و سپس با شور و هیجان به استقبال یکدیگر بروید.
  • در هنگام رابطه ی زناشویی یکدیگر را در آغوش گرفته و نوازش کنید.
  • درباره ی رابطه ی جنسی، خواسته‌ها و علایق خود با یکدیگر صحبت کنید.

برای داشتن یک رابطه زناشویی رضایت بخش تنها اطلاع از بهترین پوزیشن برای ارضای زن کافی نیست بلکه اطلاع از زمان مناسب با توجه به میزان هورمون‌های جنسی در بدن از عواملی است که رابطه را لذت بخش تر می کند.

به گفته محققان در زمینه روانشناسی جنسی برخلاف تصور بسیاری از زوجین، بعد از ظهر بهترین زمان برای یک رابطه جنسی لذت بخش است؛ چرا که در این زمان بدن زن و مرد در بالاترین میزان هماهنگی خواهدبود.

در مردان اوایل تا اواسط صبح زمانی است که هورمون تستوسترون در سطح بالایی قرار دارد؛ اما این میزان در اواخر بعد از ظهر (حدود ساعت 3) به بالاترین میزان می رسد. از طرفی دیگر در این زمان هورمون کورتیزول در زنان نیز در بالاترین مقدار قرار دارد که باعث می شود که انرژی و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

با این حال در افرادی که ساعات خواب و بیداری آن‌ها متفاوت است، احتمال دارد که این زمان مناسب نباشد، بنابراین بهتر است که این زوجین اوایل صبح را برای رابطه امتحان کنند. تحقیقات دیگری نشان می دهد که ساعات اولیه صبح و حدود 45 دقیقه بعد از بیداری زمانی محسوب می شود که بدن به حالتی مطلوب رسیده است بطوریکه رابطه در اوایل صبح سبب می شود که اندورفین در بدن ترشح شود و استرس کاهش پیداکند.

رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم در زنان به محل قرارگیری کلیتوریس و تماس آن با آلت جنسی مردانه بستگی دارد. کارشناسان در زمینه مشاوره جنسی اعتقاد دارند که کلیتوریس در زنان عملکردی همچون آلت مردانه داشته و در انتخاب بهترین پوزیشن برای ارضا شدن زن نقش موثری دارد. در ادامه دو مورد از بهترین پوزیشن ها برای زنان حین رابطه را معرفی می کنیم که در آن‌ها کلیتوریس در ایده آل‌ترین حالت قرار می گیرد. 

بالاقرارگرفتن زن در رابطه

بهترین پوزیشن برای ارضای زنان

در این حالت مرد به پشت و زن در بالا قرار می گیرد. این مورد به عنوان بهترین پوزیشن برای ارضای زنان شناخته می شود؛ چرا که در این شرایط زن به طور کامل کنترل سرعت، عمق و سطح تحریک خود را مدیریت می کند. از طرفی دیگر در این حالت برای رسیدن به اوج لذت، مردان زمان بیشتری را نیاز دارند. درنتیجه این حالت از راه های افزایش میل جنسی در مردان نیز محسوب می شود.

هم ترازی نقاط حساس زن و مرد

بهترین پوزیشن برای ارضای زنان

بهترین پوزیشن برای ارگاسم زن زمانی است که کلیتوریس بیشترین تحریک را دارد. در این موقعیت زن به پشت و مرد در بالا قرار می گیرد. با این تفاوت که مرد باید بر روی زانوهای خود بایستد و سر او مقابل سر زن باشد، بطوری که زن نیز پاهای خود را در دو طرف مرد قرار می دهد یا آن ها را دور او حلقه می کند. این حالت موجب می شود که ناحیه لگن خاصره تماس بیشتری با بدن زن داشته باشد درنتیجه تحریک بیشتر خواهدبود.
فواید رابطه جنسی طولانی چیست؟
اکثر خانم ها از کوتاه بودن رابطه جنسی راضی نیستند و انجام معاشقه و تحریکات جنسی قبل از آمیزش، اهمیت زیادی در رضایت جنسی آنها دارد.
چرا باید مشکل ارگاسم در زنان را درمان کرد؟
اکثر خانم ها از کوتاه بودن رابطه جنسی راضی نیستند و انجام معاشقه و تحریکات جنسی قبل از آمیزش، اهمیت زیادی در رضایت جنسی آنها دارد.
چگونه می توان رابطه جنسی را بهبود داد؟
سعی کنید روابط عاطفی را در میان خودتان پررنگ تر کنید؛ به رابطه ی جنسی خود شور و هیجان ببخشید و آن را در محیط های متفاوت امتحان کنید؛ سعی کنید روح و روان خود را برای روابط زناشویی آماده کرده و سپس با شور و هیجان به استقبال یکدیگر بروید؛ در هنگام رابطه ی زناشویی یکدیگر را در آغوش گرفته و نوازش کنید.
بهترین زمان و پوزیشن برای رابطه چیست؟
برخلاف تصور بسیاری از زوجین، بعد از ظهر بهترین زمان برای یک رابطه جنسی لذت بخش است؛ چرا که در این زمان بدن زن و مرد در بالاترین میزان هماهنگی خواهدبود.

زنان پوزیشنی را حین رابطه می پسندند که بیش ترین تحریک را در ناحیه کلیتوریس آن ها ایجاد کند. در نتیجه شاید لازم باشد که گاهی این تحریک به کمک دست خود یا همسر انجام شود. در پوزیشن بعدی مرد باید روی زانوهای خود بنشیند و زن به پشت بخوابد؛ سپس باسن خود را مانند حالت ورزشی «پل» بالا بیاورد. در این موقیعت کلیتوریس در ایده آل ترین حالت قرار می گیرد و آلت تناسلی مرد در زاویه مناسبی به نقطه G برخورد می کند.

بهترین پوزیشن برای ارضای زنان

کلام آخر

رسیدن به ارگاسم در زنان از موضوعات مهمی است که در بسیاری از موارد مشکلات زناشویی را تشدید می کند. در نتیجه لازم است که مردان با بهترین پوزیشن برای ارضای زنان آشنا باشند. چنان که شناخت حالت‌های مختلف در طول رابطه نه تنها رابطه جنسی را از یک عمل غریزی خارج می کند بلکه در میزان لذت دو طرف و بهبود روابط زناشویی نیز موثر است.

در این بخش نگاهی کوتاه به بهترین پوزیشن برای ارضای زن و اهمیت آن داشتیم؛ اما برای آگاهی بیشتر لازم است که زوجین جلسات مشاوره جنسی را در برنامه خود قرار دهند. مشاورین و کارشناسان متخصص ما در نوا مشاور به شما آموزش می دهند که چگونه یک رابطه جنسی فوق العاده را با همسر خود تجربه کنید.

  • چه عواملی سبب عدم ارگاسم زنان می شود؟
  • چه عواملی در داشتن یک رابطه زناشویی مناسب و طولانی اثر گذار است؟
  • مدت زمان یک رابطه زناشویی مناسب چقدر است؟
  • عوارض به ارگاسم نرسیدن زنان چیست؟
  • زنان و مردان چه تفاوت های جنسی با یکدیگر دارند؟
  • چه راهکارهایی برای بهبود رابطه جنسی وجود دارد؟
  • چه زمانی در طول روز بهترین موقع برای داشتن رابطه است؟

برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره خانواده، افسردگی، زناشویی با نوا مشاور تماس بگیرید.

به مشاوره نیاز دارید؟

همین حالا با نوا مشاور تماس بگیر

بهترین پوزیشن برای ارضای زنان

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین پوزیشن برای ارضای زنان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس همکاران ما باشید!

آخرین مقالات

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با مرکز مشاوره